sobota 22. června 2013

Konečně jídlo...

Za posledních pár měsíců se mi fotky jídel a víkendových dobrot v počítači už trochu přemnožily. A já pořád ne a ne začít je publikovat. Až teď, za parného léta jsem si konečně řekla "jdu na to!". 
Vaření a pečení obzvlášť se stalo víc než koníčkem, víc než zálibou. Stalo se spíš takovou malou posedlostí. Usoudila jsem, že takto se nyní odreagovává moje kreativní a umělecké já, od studií ekonomiky a práce v bance, zkrátka analytické a pragmatické já do kuchyně nechodí, tam je doma můj vnitřní umělec. Nikdo by to do mě nikdo neřekl, jako malá jsem byla rebel a během dospívání se ze mě stávala vrcholně emancipovaná osoba. Ovšem s překvapením všech, jsem našla kus sebe v bezpeční mojí kuchyně.
 Ráda v kuchyni zkouším nové věci a trendy, nebojím se žádné suroviny ani koření a svou fantazii mísím s inspirací těch, co už něco vyzkoušeli. Občas dostanu náladu i na "klasiku" a tradiční věci, ale vždy se do toho stejně vmísí kus fantazie a já mám potřebu něčím si to ozvláštnit.

Těšte se tedy na postupné publikování mých výtvorů, abych dohnala tne skluz :-)

A moje předsevzetí je: nehromadit fotky v počítači, ale po pečení dát vše rovnou na blog!

Žádné komentáře:

Okomentovat